ماشین ظرفشویی ایرانی

در سال های اخیر، برند های ایرانی مختلفی به تولید پرداخته اند که از جمله آنها می توان به اسنوا، جی پلاس و ایکس ویژن اشاره کرد. ماشین ظرفشویی های ایرانی غالبا دارای امکاناتی مشابه با نمونه های خارجی هستند و کیفیت شستشوی مناسبی ارائه می دهند. در عین حال به دلیل ایرانی بودن، قیمت آن ها از نمونه های خارجی پایین تر بوده و دریافت خدمات پس از فروش این محصولات نیز راحت تر و سریعتر انجام می گیرد. فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴، همواره حامی برند ها و تولیدات ایرانی بوده و به همین منظور مدل های مختلف ماشین ظرفشویی ایرانی را با قیمت های بسیار مناسب و تخفیف های شگفت انگیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

باسلام

بانه 90

نکات مهم در هنگام خرید ماشین ظرفشویی

دیجیکالا

دیوار

خرید ماشین ظرفشویی کاری است که اخیرا در ایران رواج پیدا کرده و این وسیله شگفت انگیز، آنچنان که باید و شاید در بین خانواده های ایرانی شناخته شده نیست و اغلب افراد با ویژگی ها و مشخصات مدل های مختلف ماشین ظرفشویی آشنایی کافی ندارند و همین باعث می شود که نتوانند انتخاب مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشند. در ادامه به برخی از ویژگی ها و مشخصاتی که باید در هنگام خرید ماشین ظرفشویی به آن ها توجه داشته باشید، می پردازیم.

زنبیل

ایمالز

اندازه ماشین ظرفشویی: اندازه ماشین ظرفشویی، با ظرفیت آن رابطه مستقیم دارد. باید در هنگام خرید ماشین ظرفشویی، به ظرفیت مورد نیاز خود دقت داشته باشید و تنها اندازه برای شما ملاک نباشد. در صورتی که نیاز به ظرفیت بالایی ندارید، خرید ماشین ظرفشویی بزرگ، هم هزینه بیشتری به شما تحمیل می کند و هم به دلیل کامل نشدن ظرفیت دستگاه، استفاده روزانه از ماشین ظرفشویی دشوار خواهد شد.

ترب

جنس بدنه و قطعات : اگر بدنه ماشین ظرفشویی از جنس استیل نباشد یا عایق مناسبی نداشته باشد، به دلیل تماس مداوم با آب و قرارداشتن در رطوبت، به سرعت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شود. بنابراین در انتخاب ماشین ظرفشویی، حتما باید به جنس بدنه و مخزن شستشو دقت کافی داشته باشید. استیل ضد زنگ بهترین آلیاژ برای بدنه و مخزن شستشو است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا