خرید تلویزیون به صورت قسطی

تلویزیون سام 50 اینچ 4K مدل 50TU7540 یک دستگاه با قابلیت هوشمند بوده که مهمترین کاربرد آن پشتیبانی از قابلیت ماشین زمان (Time Shift) است؛ این قابلیت پخش شبکه زنده یا فیلم های در حال پخش را می تواند به اصطلاح STOP کند و در هر زمانی که شما قادر به ادامه تماشا بودید، ادامه دهد. نحوه کارکرد این قابلیت نیز بدین گونه است که ادامه برنامه را در حافظه داخلی یا خارجی ذخیره می کند. این ویژگی ماشین زمان را در واقع قابلیت ضبط برنامه (PVR) تکمیل می کند. ضبط کننده ویدیوی شخصی (PVR) یک دستگاه ضبط تلویزیون تعاملی است که در اصل یک ستاپ باکس پیچیده با قابلیت ضبط است (اگرچه لزوما در بالای دستگاه تلویزیون قرار نمی گیرد و درون آن تعبیه شده است.

همچنین تلویزیون سام 50 اینچ 4K مدل 50TU7540 دارای راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) است که راهنماهای برنامه نویسی الکترونیکی (EPG) سیستم های مبتنی بر منو هستند که به کاربران تلویزیون، رادیو و سایر برنامه های رسانه ای منوهایی را به طور مداوم به روز می کنند که اطلاعات زمان بندی برای برنامه های پخش فعلی و آینده را نمایش می دهند . برخی از راهنماها همچنین دارای پیمایش به عقب برای تبلیغ محتوای خود هستند. آن ها معمولا به عنوان راهنما یا راهنمای تلویزیون شناخته می شوند.

خرید تلویزیون به صورت قسطی

خرید تلویزیون به صورت قسطی می تواند تا مقدار زیادی شما را از برنامه های مالی خود جلو می اندازد. بنابراین مجموعه گلدن 8 برای افزایش رضایت مشتریان خود، طرح خرید اقساطی تلویزیون را راه اندازی کرد که به شما اطمینان میدهد این طرح کمترین میزان سود (2 درصد) را از خریدار دریافت خواهد کرد.

 

مزایای  چیست؟

مهمترین مزیت خرید تلویزیون اقساطی این است که میتوانید مبلغ کمی از هزینه کل را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت کنید و نگران افزایش قیمخرید تلویزیون اقساطیت آن تا زمانی که بتوانید تلویزیون را به صورت نقدی بپردازید، نباشید. دیگر مزایای این نوع خرید نیز به شرح ذیل است:

  •       حس رضایت پس از خرید کالای مورد نظر
  •       رفع نیاز و پرداخت آن در آینده
  •       کاهش فشار مالی
  •       افزایش قدرت خرید روزمرگی

شرایط خرید تلویزیون اقساطی

فروشگاه گلدن 8 بهترین شرایط خرید تلویزیون اقساطی را برای خریداران عزیز خود فراهم کرده که البته این شرایط برای افراد مختلف متفاوت است. به عنوان مثال افراد عادی دارای چک صیادی می توانند تا سقف 10 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند و به ازای هر ماهی که قصد دارند این مبلغ را تقسیم کرده و پرداخت کنند، یک عدد چک صیادی ارائه کنند. به عنوان مثال اگر قصد دارید این مبلغ را به صورت 5 ماهه بازگردانید، می بایست 5 عدد چک صیادی به مبلغ 2 میلیون تومان ارائه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا