شیرآلات قهرمان بزرگترین کارخانه شیرآلات خاورمیانه است

شیرآلات قهرمان بزرگترین کارخانه شیرآلات خاورمیانه است که با ایجاد شغل برای بیش از 500 نفر به طور مستقیم در مناطق محروم و 2000 نفر غیر مستقیم در سراسر ایران به رونق این بخش در کشور کمک کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ابزارینا، این کارخانه با رفع موانع تولید از یک سو و شناسایی فناوری های روز از سوی دیگر با وجود همه دغدغه ها در مسیر توسعه و تولید، آن را در اختیار دارد.

استفاده از سیستم های ریخته گری مدرن با رعایت اصول ایمنی و حفاظت از محیط زیست به همراه ماشین های تراش و پولیش روز این امکان را به کارخانه شیر هیرو داده است که تمامی مدل های روز دنیا را با استانداردهایی فراتر از استانداردهای ملی و بین المللی تولید کند. . استاندارد

همچنین این کارخانه برای حفظ کیفیت و دوام محصولات خود و رضایت مشتری، محصولاتی با مقاوم ترین پوشش نیکل کروم ارائه می دهد. این کارخانه همچنین از جدیدترین سیستم پوشش فتوولتائیک برای محصولات رنگی و لوکس خود استفاده می کند.

 

استفاده از مدل های زین ساخت اسپانیا، بزرگترین تولید کننده در این نقطه از جهان، نام شیرهای قهرمان را با بزرگترین تولید کنندگان شیرآلات در جهان متحد کرده است.

شیرآلات قهرمان مطابق با نیازهای روز بازار داخلی و بین المللی، مجموعه ای از شیرآلات یکپارچه، فلاش تانک و انواع دوش های یک و دو حالته مجهز به کاهنده مصرف آب را با توجه به نیاز این بخش عرضه می کند. لزوم کاهش مصرف آب

کارخانه شیرآلات قهرمان با نیم قرن سابقه در ساخت شیرآلات مدرن و یکپارچه هم اکنون به عنوان بزرگترین واحد تولیدی شیرآلات در دشت مغان شناخته می شود.

 

استفاده از ماشین آلات روز دنیا و کادر مجرب این کارخانه 30 هکتاری را قابل رقابت با همتایان اروپایی خود کرده است.

از مراحل ساخت و ساخت شیرآلات قهرمان می توان به مراحل ریخته گری، برشکاری، تراشکاری، پرداخت، پرداخت و آبکاری اشاره کرد.

تمامی محصولات تولیدی کارخانه شیرآلات قهرمان توسط کوانتومتر آنالیز می شوند که وظیفه اندازه گیری عناصر مختلف از جمله مس بالای 60 درصد را بر عهده دارد. پس از انجام تمامی این مراحل و تست تمامی محصولات کارخانه، تمامی محصولات شستشوی مکانیکی شده و وارد مرحله بسته بندی می شوند.

یکی از نکاتی که محصولات این کارخانه را از رقبای خود متمایز می کند، حفظ ظاهر محصولات در طول سال های استفاده به دلیل استفاده از مواد درجه یک و روکش های با کیفیت و استاندارد در کارخانه می باشد. از محصولات قهرمان

همچنین این کارخانه قطعات پلاستیکی را با همان کیفیت و حساسیت در مواد مصرفی تولید می کند.

این محصولات شامل تانک های قهرمان برند قهرمان می باشد که در تمامی مراحل تولید به صورت تمام اتوماتیک می باشد و این قطعات شامل 50 سال گارانتی کارخانه Champion می باشد.

مدیران این شرکت از تمامی مشتریان خود می خواهند با توجه به هزینه و زمان تولید محصولات قهرمان در زمان خرید، از مراکز معروف شیرآلات قهرمان که شیرآلات قهرمان بدون پسوند، پیشوند و شرکت نیز نامیده می شوند، خرید کنند. لوگو همانطور که در یادداشت ها نشان داده شده است لطفا تصاویر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا