دنیای استار وارز را این‌ بار روی پلتفرم موبایل تجربه کنید

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Star Wars: Galaxy of Heroes همراه ویجیاتو باشید.

اجازه دهید که سوار بر ماشین زمانمان شویم و به سال‌ها پیش بازگردیم. چندین دهه پیش بود که فیلمساز‌های بزرگ دست روی کانسپتی گذاشتند که حتی پس از گذشت سال‌ها نیز همچنان جذاب است. نبردها و اکتشافات فضایی کلیشه‌‌هایی دوست داشتنی بودند که دست نویسندگان و فیلمسازهای آن زمان برای روایت اتفاقاتی هیجان انگیز باز گذاشته بودند. حالا پس از موفقیت‌هایی که این کانسپت آن را تجربه کرده بود، نوبت به بازی‌های ویدیویی رسید تا با استفاده از پتانسیل‌های بالای این کانسپت، نمایشی خارق‌العاده را به تصویر بکشند.

اکانت بازی قانونی

با افزایش محبوبیت بازی‌های ویدیویی در اوایل دهه ۹۰ میلادی، کانسپت فضایی‌ها و نبردهای میان کهکشانی خودش را بیش از هرچیز دیگری نشان می‌داد. در این بین یکی از دسته سبک‌هایی که بیش از هرچیز دیگری به این ایده خلاقانه بها داد، بازی‌های نقش آفرینی بودند. حالا در یک طرف ماجرا ایده‌ای سرگرم‌کننده قرار داشت و در طرفی دیگر؛ سبکی بود که می‌توانست یکی از بهترین تجربیات آن سال‌ها را به ارمغان بیاورد. درست در زمانی که همه‌چیز به انتهای مسیرش رسیده بود، اتفاقی افتاد که شاید هیچکسی انتظارش را نداشت.

اکانت قانونی

پلتفرم موبایل درست همان انقلابی بود که صنعت بازی‌های ویدیویی به آن نیاز داشت. پتانسیل‌های پلتفرم موبایل، این پلتفرم را تبدیل به سکوی پرتاب استودیوی‌های بزرگ کرده بود و آن‌ها این فرصت را داشتند که بتوانند فصلی جدید از بازی‌هایشان را روی پلتفرمی ناشناخته شروع کنند. سال‌ها گذشت و امروزه پلتفرم موبایل تبدیل به چیزی شده که شاید بتوان از آن به عنوان جذاب‌ترین اتفاقات چندسال اخیر صنعت بازی‌های ویدیوی یاد کرد.

https://vigiato.net/p/250308

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا