خرید تلویزیون به صورت قسطی

خرید تلویزیون به صورت قسطی می تواند تا مقدار زیادی شما را از برنامه های مالی خود جلو می اندازد. بنابراین مجموعه گلدن ۸ برای افزایش رضایت مشتریان خود، طرح خرید اقساطی تلویزیون را راه اندازی کرد که به شما اطمینان میدهد این طرح کمترین میزان سود (۲ درصد) را از خریدار دریافت خواهد کرد.

قسطی تلویزیون

مزایای خرید تلویزیون اقساطی چیست؟

مهمترین مزیت خرید تلویزیون اقساطی این است که میتوانید مبلغ کمی از هزینه کل را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت کنید و نگران افزایش قیمت آن تا زمانی که بتوانید تلویزیون را به صورت نقدی بپردازید، نباشید. دیگر مزایای این نوع خرید نیز به شرح ذیل است:

  •       حس رضایت پس از خرید کالای مورد نظر
  •       رفع نیاز و پرداخت آن در آینده
  •       کاهش فشار مالی
  •       افزایش قدرت خرید روزمرگی

قسطی تلویزیون

شرایط خرید تلویزیون اقساطی

فروشگاه گلدن ۸ بهترین شرایط خرید تلویزیون اقساطی را برای خریداران عزیز خود فراهم کرده که البته این شرایط برای افراد مختلف متفاوت است. به عنوان مثال افراد عادی دارای چک صیادی می توانند تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند و به ازای هر ماهی که قصد دارند این مبلغ را تقسیم کرده و پرداخت کنند، یک عدد چک صیادی ارائه کنند. به عنوان مثال اگر قصد دارید این مبلغ را به صورت ۵ ماهه بازگردانید، می بایست ۵ عدد چک صیادی به مبلغ ۲ میلیون تومان ارائه کنید.

https://ycase.ir/2023/04/20/%d9%82%d8%b3%d8%b7%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/

پیش پرداخت برای خرید اقساطی تلویزیون

شما میتوانید ۱۰ الی ۱۵ درصد از مبلغ کل کالا را به عنوان پیش پرداخت، بپردازید و مابقی را تا سقف ۱۰ میلیون تومان قسط بندی کنید.

نکته حائز اهمیت در این بخش این است که شما میتوانید یک کالای ۲۰ میلیون تومانی را هم به صورت اقساط خریداری کنید و مبلغ ۱۰ میلیون آن را به صورت پیش قسط پرداخت کرده و باقی را به صورت ماهانه قسط بندی کنید.

https://webarchiver.ir/2023/04/20/%d9%82%d8%b3%d8%b7%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/

چه کسانی میتوانند برای خرید قسطی تلویزیون اعتبار دریافت کنند؟

میزان دریافت اعتبار از گلدن ۸ متغیر است؛ به عنوان مثال افراد عادی دارای چک صیادی می توانند تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار، کارمندان اداری بخش خصوصی دارای چک صیادی تا سقف ۱۵ میلیون تومان اعتبار و کارمندان بخش دولتی دارای چک صیادی تا سقف ۱۵ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

همچنین افراد عادی دارای چک صیادی که دارای سند مالکیت یا جواز کسب بوده نیز میتوانند با ارائه سند یا جواز کسب تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. توجه داشته باشید که سند مالکیت یا جواز کسب تنها برای رویت بوده و نیازی نیست سند را تحویل فروشگاه دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا