بهترین لباسشویی gplus جی پلاس

GWM-K723W ماشین لباسشویی جی پلاس Gplus دارای ظرفیت بارگیری 7.5 کیلوگرم است. پنل دستگاه دارای طراحی ارگونومیک و مربع است. این کار ریختن پودر را در دستگاه کمی دشوارتر می کند زیرا ظرف پودر و مایع روی آن قرار دارد. پنل این دستگاه بدون تماس بوده و موتور دستگاه اینورتر کم صدا و لرزش می باشد.

این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه پایه و 5 برنامه انتخابی کاربر می باشد. اپلیکیشن Blanket برای پتوهای انفرادی و مسافرتی دارای گزینه خشکشویی نیز می باشد. سرعت خشک شدن این دستگاه 1200 دور در دقیقه می باشد. گلدیران دارای 5 سال گارانتی این ماشین لباسشویی می باشد.

خرید و قیمت انواع ماشین لباسشویی جی پلاس Charisma DWK-7042S دارای موتور دیزلی با حجم 7 کیلوگرم می باشد. حداکثر قدرت دستگاه 1400 دور در دقیقه است. صفحه نمایش پاسخگو است و طراحی بدنه زیبایی دارد. این دستگاه دارای 15 برنامه شستشو و مجهز به فناوری جدید بخار دهی است که در آن بخار و آب در هنگام شستشو با هم کار می کنند. بخار، دمای آب را افزایش می دهد و مواد شوینده را بهتر حل می کند، بنابراین می توانید لباس های خود را با شدت بیشتری تمیز کنید.

این ماشین لباسشویی دارای فناوری تسطیح خودکار لباس می باشد به این معنی که لباس های خود را با چرخاندن آنها در خشک کن بر روی سطح افقی قرار می دهید تا از ضربه های شدید و همچنین چین و چروک جلوگیری کنید. این دستگاه دارای حداکثر سرعت خشک شدن 1200 دور در دقیقه، موتور تسمه ای و کنترل هوشمند دمای آب می باشد. همچنین از نظر انرژی کارآمد و از نظر طراحی مقرون به صرفه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا